Beach Club Cuisine
Antonia Lofaso buat hidangan mewah dengan masakan kelab pantai. Eric Adjepong dan Brian Malarkey hantar cef ke pasar untuk hidangan daging dan makanan laut, dua cef dengan hidangan paling teruk buat pembuka selera mewah yang diilhamkan daripada koktel.