Walaupun ini baru kali kedua mereka di Pantai Panama City, FL, sebuah keluarga dari Texas memutuskan bahawa tiada masa yang lebih baik untuk mula mencipta kenangan di kondominium percutian baharu mereka, hanya beberapa langkah dari pantai.