Misty Copeland
Impian Ina Garten menjadi kenyataan apabila balerina Misty Copeland menyertainya untuk sehari di bangsal. Ina meraikan tetamunya dengan koktel Kir Royale dan Ricotta Bruschetta Herba. Kemudian, Misty menyiapkan makan malam salmon kegemaran keluarganya.