That's Bologna!
Jonathan Bennett mencabar cef untuk buat hidangan menggunakan bahan-bahan yang sinonim dengan tahun 1970-an, tetapi periuk fondue beri kejutan kepada cef generasi baharu. Kemudian, para cef hasilkan pankek souffle Jepun dan ayam Kiev versi mereka sendiri.