The Breakout
Apabila bos jenayah keji, Black Mask ditangkap, organisasinya cuba mengeluarkan dia dari penjara. Tapi ketika Batman sibuk, Batgirl dan Robin perlu buktikan kemampuan wira dan menghalang Black Mask.