Based On A Drew Story
Ava bertekad untuk menyelesaikan misteri Drew dan Nathan bersamanya. Matt berdepan satu saat kritikal dalam "pemulihannya daripada pembunuhan" ketika dia dan Tory ingin membuat komitmen terbesar antara satu sama lain.