Along Came Hilaria
Alec Baldwin dan isterinya Hilaria raikan hari jadi anak sulung, Rafael. Mereka bawa tujuh anak dan haiwan kesayangan mereka ke Hampton Timur untuk musim panas, tetapi dengan perbicaraan Alec akan tiba, mereka hadapi keputusan sukar sebagai keluarga.