Outcome Time
Nagisa dan Karma bertarung dengan kejam sama ada mahu membunuh Koro Sensei atau menyelamatkannya dan akhirnya seri. Pasukan Biru menang. Mereka cuba menjejaki penyelidikan rahsia yang berkaitan dengan Koro Sensei.