10 Things I Hate About Moving
Statler takut dia mengulangi kesilapan masa lalunya. Josh kecewa apabila Lily terus membangkitkan masalah wang mereka. Sarper ada cara luar biasa untuk buktikan cintanya kepada Shekinah. Saudara Tatha beritahu Tatha bahawa dia dan James membuat kesilapan.