Eyebrows and Anxiety
Selepas keluarga meraikan hari lahir Amber, dia dan Anna menaik taraf penampilan mereka. Trent dan Amber sembang hati ke hati dengan Jonah tentang isu tingkah lakunya baru-baru ini.