Jackie & Nina
Kawan rapat dari San Antonio, Texas, sudah lama keluarga Jackie dan Nina berada di Amerika Syarikat. Mereka meraikan warisan Mexico mereka dan quinceañera bersama melalui rodeo tradisional Mexico, pertunjukan kuda menari escaramuza.