The Grapes of Wrath
Amanda dan Misty mendapat berita besar dan mengambil langkah besar dalam perjalanan kesihatan mereka. Amy dan Tammy menghembus nafas. Amy mendapat berita buruk daripada peguamnya yang membuatkan dia terkedu.