Nadia
Kisah penuh inspirasi tentang Nadia Nadim, bekas pelarian Afghanistan yang menjadi pemain bintang untuk Saint-Germain Paris.
Kisah luar biasa Nadia Nadim, bekas pelarian Afghanistan yang menjadi pemain bintang untuk Saint-Germain Paris, dan inspirasi kepada pelarian di seluruh dunia yang terpaksa meninggalkan tanah air mereka.