Meeting The Giant
Bagi meningkatkan kualiti bola keranjang Singapura, Long, seorang usahawan terkenal dalam dunia bola keranjang, membiayai pemain import dari China.
Bagi meningkatkan kualiti bola keranjang Singapura, Long, seorang usahawan terkenal dalam dunia bola keranjang, membiayai pemain import dari China, dengan harapan untuk menghidupkan kembali sukan di Singapura dan mencipta Yao Ming yang seterusnya.