Our Town
Elena, Bonnie and Matt surprise Caroline with a small party for her 18th birthday. Tyler refuses to go along with Klaus' latest demand. Alaric runs into Dr. Fell at a Founders' meeting while she's arguing with her ex-boyfriend -- the medical examiner.