Rise of Egypt's Sun Kings
The ancient necropolis of Abusir contains strange megastructures unlike any discovered in Egypt; now, using cutting-edge tech, experts gain rare access to investigate lost tombs and forgotten rituals to reveal the secrets of Egypt's Sun Cult pharaohs.