'48 Power Wagon Supreme
1 Way Diesel Performance is thrown a mega-curveball with a classic '48 Dodge Power Wagon. In a race pitting garage vs. garage, a 2,700hp diesel truck hits the line against a turbocharged first-generation Camaro.