Lost in Paradise
Memphis' small-tire shootout in the desert continues. After some tough losses, JJ, Lee Roberts and Jackie look to keep the MSO alive in the competition. Memphis lost some big money in round two and JJ straps into Ole Heavy to try and win some of it back.