The Reward of the Effort
A busted dirt hauling bogger bucket threatens the Cheals’ ambitions for mammoth back-to-back opal hauls. The Opal Whisperers partnership with veteran miner Uwe ends abruptly. Angel attempts her first opal sale at the Lightning Ridge Opal Festival.