The Times, They Are Exchangin'/Cool Kids
Adam goes back to his old school and realizes things aren't as he remembers them. Then, while taking polar classes in the refrigerated part of school, Jake falls in with a crowd of cool kids and forgets Adam and the rest of his friends.