Blood is Thicker Than Mud
Larry and Bobby enter a wild trail race, using questionable tactics while chasing their first win. Bryce dresses to impress and risks it all on the ATV short course. Randi takes on Megan Rion and skimmer AJ Robertson in the Bounty Hole call-out races.