MarkKim + Chef Pom
Eager to impress Mark's family, Kim attempts to keep up with the intimidating Chef Pom. Focusing on traditional and royal Thai cuisine, Chef Pom guides Kim through an elaborate meal featuring homemade Tom Yum Kung and fermented soybean dip.