Battle of the Bunk/End of the Leash Gag: Pull the Carpet Out/Hot Air Buffoon
Porky and Daffy get a new bunk bed. Foghorn Leghorn keeps the Barnyard Dog out of reach. Sylvester and Tweety Bird take a ride in a hot air balloon.