Wesen Nacht
Nick and Hank investigate a wave of coordinated Wesen gang vandalism that results in the death of a local business owner and the kidnapping of Monroe and Rosalee's friend. Meanwhile, Trubel fills Nick and Adalind on what she has been up to.