One Angry Fuchsbau
Nick, Hank and Monroe are pursuing a lawyer, Barry Kellog (a Ziegevolk), who has yet to lose a case. He is currently defending Don (a Lowen-lion) who killed his wife Katherine (a Maushertz-mouse).