Super Zero/Sickly Sweet
Billy becomes a superhero in a galaxy far, far away while Grim and Billy's Dad build a shed and a bridge to each other's hearts. Then, Billy and Grim use the Mask of the Beast to teach Mandy how to be sweet with disastrous consequences.