Chinese Nostalgia
Molly Yeh and her Aunt Lucy have a Chinese-inspired dinner with the family's favorite dishes! Molly makes her mouthwatering Mapo Tofu with Pork, fresh Chili Crisp Vinaigrette Salad and silky Egg Drop Soup. For dessert, she bakes her tasty Pineapple Buns!