Techno Turtle/Surprise/Got Your Goat
When Dee Dee rescues a turtle, Dexter helps rebuild the animal. Then, it's Dexter's birthday, and he tries to peak at his presents. Finally, when Dexter realizes the Chupacabra is one of his mutations, he and Dee Dee retrieve his pet.