Billy and Dale
A blizzard buries Chicago; Kozenczak tracks down Gacy's surviving victims; Kunkle and Kozenczak attempt to break Gacy's accomplice, David Cram; Billy Carroll introduces Dale Landingin to the lucrative, sometimes dangerous world of sex work.