Cursed Shores
Horrors await Zak Bagans' team when they explore two islands. In Singapore, a lush jungle paradise harbors a vengeful spirit. Then, in Canada, miners may have unleashed evil on a small town. Are dark forces using the living to escape these cursed shores?