Battle Italiano: Puglia
Four chefs get inspired by Italy's "olive oil capital" as they create coastal cuisine from Puglia. In the appetizer round, a chef's mistake causes a big stink in the kitchen -- literally, and a cactus creates a prickly situation in the dessert round.