The Night Ben Tennyson Came to Town
Team Tennyson travels to Wheeler, "the liveliest mining town on Route 66," but when Ben becomes paranoid that the Forever Knight is out to get him, he must try to convince his fam while also stopping his new foe from destroying the town.