Can I Keep It?
After stumbling upon a cute cat-dog-rabbit creature hybrid, or "Cadobbit," Ben ignores Grandpa Max's advice and sneaks the animal onto the Rustbucket, but is quickly in over his head as Dr. Amino's creation turns on him!