XLR8: Gauntlet of Gliders
Kinet, a planet dominated by electrical storms, is home to the lightning quick Kinecelerans! To combat the inclement weather, younglings must complete the Running of the Gauntlet, a most epic retrieval of the gliders worn on their feet.