Stanley Tucci
Ina Garten has a blast when award-winning actor Stanley Tucci hosts a Martini lesson to go along with Ina's Easy Oysters Rockefeller. After talking life, love and a shared passion for food, Stanley teaches Ina how to make an incredible Cacciucco stew.