Patagonia
Patagonia, a wilderness at the far south of the Americas. Pumas hunt in snowy mountains, rockhopper penguins brave the waves, giant stag beetles climb trees, orcas learn to hunt, and elephant seals fight for dominance on the coast. With Tom Hanks.