Rush Hour 2
Chief Inspector Lee of the HKP and LAPD detective James Carter go to Hong Kong on a much needed vacation.
Chief Inspector Lee of the HKP and LAPD detective James Carter go to Hong Kong on a much needed vacation. But when they arrive, they discover a bomb has exploded in the American Embassy, killing two U.S. customs agents.