Run All Night
Liam Neeson plays a former hitman who must take on the entire Brooklyn mob on Christmas Eve to protect his estranged son.
Liam Neeson is Jimmy Conlon, an ex-hitman who has only one night to figure out where his loyalties lie: with his estranged son, Mike, whose life is in danger, or with his close friend, mob boss Shawn Maguire (Ed Harris), who is after Mike.