Carbon Dating and a Stuffed Raccoon
Sheldon hamnar i knipa med barngeniet Paige på vetenskapsmuseet medan George, Sr. tvingas agera terapeut till Paiges käbblande föräldrar Barry och Linda. Mary, Georgie och Missy hjälper mormor med en garageloppis.