Iváns självmordsförsök drabbar stan hårt. Särskilt Yolanda, som plågas av smärtsamma minnen från sitt förflutna. På sjukhuset väntar Ana och Diego på att deras son ska tillfriskna medan Arturo försöker hitta en lösning på sina ekonomiska bekymmer.