Planet Horoscope
Sarah stöter på den ena motgången efter den andra och bestämmer sig för att resa till planeten Bali på semester. Hennes raket kraschar dock på planeten Horoskop där hon möter Stenbocken, hennes eget stjärntecken, och beslutar sig för att hjälpa henne.