Hang On To Your Life
Med starka känslor som dröjer sig kvar efter deras uppdrag håller sig Mary och John nära hemmet för att vaka över Samuel Campbell. Carlos tvingas göra upp med sitt förflutna. Millie hjälper Samuel att tillfriskna.