Rick ger sig iväg på jakt efter en försvunnen vän medan gruppen diskuterar vad de ska göra härnäst. Daryl och Merle ifrågasätter sina val. Guvernören återställer ordningen i Woodbury och planerar att straffa de ansvariga.