Pretty Much Dead Already
Hemligheter berättas och avslöjas. Hershel vägrar erkänna att världen ser annorlunda ut nu. Andrea tar sig ur sitt skal. Alla blir mer och mer medvetna om att allt ju faktiskt är mat för något.