I Palma med Bianca
Pernilla och Bianca är i Palma och tittar på lägenheten Bianca har köpt. De hälsar även på hos Emilio och Åsa. Bianca har så svårt att se att hennes föräldrar någonsin varit tillsammans - hur kunde de leva ihop?