Aldrig mer fillers
Pernilla har gjort fillers och resultatet blir inte riktigt som hon tänkt sig. Oliver, Zoey och Kali flyttar in i Villa Wahlgren. Pernilla spelar Happy Ending i Göteborg och Christian åker Vasaloppet.