The Union of the Wizard & the Warrior
Denna mörka komediserien berättar historien om ett gymnasium och de två personer som nästan driver det - Danny McBride och Walton Goggins spelar rollen som vice rektorerna i en episk maktkamp som tävlar om topplaceringen: att bli skolchef.