Alibi
Martin konfronterar Pappa Pedro och Anders måste skaffa honom ett alibi. Anna får inte vara med i novemberspelet och Anders löser det på sitt sätt. När det nu inte kan bli värre kommer Anders hem till en överraskning från Filippa.