The Three Burials of Cristina Ortiz
Cristina råkar ut för en märklig olycka och ligger i koma. Valeria tar kontakt med Venenos familj medan hon försöker ta reda på vad som har hänt. Slutet är nära och Valeria tänker kämpa för att uppfylla Cristinas sista önskan.