The One that Could Have Been (part 2)
I vännernas fortsatta hypotetiska fantasi tar Ross initiativ till en trekant med sin fru och hennes väninna – men blir åsidosatt. Chandler och Monica hjälper varandra att komma över ensamheten. Rachel får veta sanningen om sin man.